Sunday, March 20, 2011

budak batak!

ni aku tak puas hati ni tadi aku sorang2 drive dari somewhere otw blk rumah lalu dpn pasar borong klang, then benti kt traffic light. sebelah aku ni kereta kelisa, sebelum benti kat traffic light lagi aku dah usha dari jauh, macam biasa yg aku tgk ah, kereta tampal P pastu dlm full, sardin. dgn gaya gelabah tingkap dpn blkg bukak pastu sume smoke bajet2 power. budak2 baru dpt lesen, biasa lah kalau keluar jalan2 mmg tak sah kot kalau tak bawak membe ramai2 sampai sardin pastu batak.

tu aku tak amek port sgt, tapi yg buat aku panas ni time traffic light dah hijau aku terus drive laju2 ah sbb dah pukul 4 lebih pagi kot cuak bapak aku bgn tgk kereta takde (sebenarnya aku takde lesen, now otw tgh siap. haha) then aku dah laju ni sampai trafic light dpn klang parade, yg kelisa budak2 batak tadi tu dgn gaya gelabah pantat babi sibuk jgk nak laju pastu potong siap himpit aku ke kiri. fuyoo! aku drive kancil je kot. zzzz.

trafic light dpn klang parade kalau lalu belah kiri tu dia macam ada bonggol sikit, sapa selalu lalu situ tau ah. aku buat rilek dulu sbb aku tahu ada bumper kat situ, yg kelisa potong aku tadi ntah sakai babi tak hafal jln kot, langgar bumper tu pastu mmg terbang hantuk kepala ah semua budak2 sakai dlm kereta tu, dah bajet2 power bajet hensem smoke bukak tingkap dpn blkg semua pastu terbang terhantuk kepala kat bumbung kereta, sumpah bodo sakai annoying sial aku tgk =.=

dah lps tu mmg aku bengang ah dia potong himpit2, laju2 aku kejar dia pastu himpit blk rapat kaw2 punya pastu aku slow jap pastu aku terus laju blk, tu pun ada hati nak kejar blk tu. kelisa mmg laju drpd kancil, tapi alahai laju mana je kereta kelisa tu kalau dah sardin =.=

cerita dia mmg tak dpt ah nak kejar aku blk, cibai. aku masuk federal lalu bulatan berkeley terus shoot blk umah. kesian kot kereta kancil tu kene lanyak jap tadi. haihh. lancau punya budak batak. elok mati lah kau.


No comments:

Post a Comment