Thursday, September 8, 2016

Hello 2016 ;)

Hai apak lama gila babi nak mampos cilaka lahanat la tak payung update kat blog ni. Last update tahun 2004 tak silap. Time tu korang sekolah pun baru darjah dua. Main facebook pun tak reti. Aleutoo.

Ni aku terupdate pun sebab erna la ni. Haaa siapa dia? Follower2 aku yang level otai2 je tahu siapa dia. Hahah. Penat gelak siot  bila baca balik post2 kat blog aku ni. Ayat ntah pape. Macam budak baru nak up je aku ni. Tapi masa dulu2 tu aku rasa aku dah matang kot. Tapi pahal ayat acacah? Cibai pukul kang.

TAPI SERIUS LA, aku nak nangis ni. Aku perlukan gunung dan hutan sekarang. Aku perlukan weed. Aku perlukan ketenangan. Erna ni semua salah u. U ah ni cerita2 pasal blog. Tengok i dah terthrowback balik semua cerita dulu. Bila i baca balik post pasal u pun i tetibe panas hahahah nasib baik aku ni pemaaf tahu?

Ahh apa2 jela. Aku ni cool gila kot. Dak2 #layaneverything . Anggap jela blog aku ni menceritakan semua kenangan2 masa aku baru2 nak up dulu. Ok gak tu atleast aku boleh nampak diri aku yang dulu dengan sekarang camne. Ada beza la sikit. Berubah dari teruk kepada yang lebih baik. Aku memang dah baik kot sekarang. Dah blah.

Dan aku pun selalu berharap, semua kenalan2 aku berubah macam aku jugak sebab aku kan baik. Tu pun nak kena bagitahu ke? Jangan berubah dari baik kepada teruk sudah lah. Apa cibai sangat dah makin tua baru nak berperangai teruk? Baru nak up ke apa? Tapi apapun, sentiasa la kita berdoa yang baik2 je untuk semua kenalan2 kita okay?

"Dan kau faham kenapa mata tiada pernah sanggup terkatup tanpa kenangan melahap kita."


:)


No comments:

Post a Comment